dilluns, 22 de novembre del 2010

La fitxa de la gent gran


Es una fitxa que tens que fer amb els avis o les avies amb algú de la família que sigui de 60 añs, tens que enganchar una fotografia teva i una altra de el teu avi o avia, desprès tenim que fer li com unes preguntes com per exemple: On va néixer? ha quin colegi va anar? ... i coses d'aquestes i per ultim hi han unes fotografies de gent i nomes posen l'any que van néixer i amb aquestes dades tenim que posar la edat que tenen ara actualment tenen o tindrien.


2 comentaris:

  1. Esta molt bé aquesta fitxa perque així coneixem millor als nostres avis i coneixem la seva infancia i esta molt bé així parlan una mica i no se aburreixen.

    ResponElimina
  2. està bé perquè així ves deixant la nostra vergonya amb la gent si la fitxa esterata de preguntar a la gent gran que tinguin més de 60 anys Tenim que deixar que la nostra Vergonya berguenza si jo boy ablar amb aquesta persona amb respecte només qe aquesta senyor / a em contestaren bé com ho fet jo per que jo loic i no vaig cap berguenza perquè esparar meva futuro.i ho tinc de buscar jo sola nadia em loteniene de buscar i nadi menja a ningú

    ResponElimina